3 Kasım 2009 Salı

Elmalı Kurabiye

Kaç gündür yazmak istedim ama bir türlü yazamadım ya bağlantım kötüydü yada işlerim çoktu. Birde klima taktıracağım bu ara ondan çok fazla giremiyorum internete farmville'e bir sardım sormayın sadece ona bakıp çıkıyorum desem yeridir.
Gelelim elmalı kurabiyeye bir gün çok sevdiğim bir komşuma gittim orada yapmışlar herşeyi çok güzel yapar zaten komşum :) herneyse her zaman yanıma aldığım fotoğraf makinam yanımda yoktu kızı telefonla çekti resmini sağolsun. Şimdi Bursadalar.Bursaya selamlar canlarım...




1 çay bardağı sıvı yağ
3 kaşık margarin
1 bardak pudra şekeri
1 yumurta
aldığı kadar un

4 elma (rendelenmiş)
4 kaşık şeker
tarçın
(arzuya göre ceviz)

Yapılışı
Bütün malzemeleri karıştırıyoruz ve kulak memesi yumuşaklığında açıyoruz. Ceviz büyüklüğünde parçalara bölüyoruz ve kare şeklinde açıyoruz. Elmaları rendeleyip tencereye alıyoruz hafif rengi dönene ve yumuşayana kadar pişiriyoruz. İçersine şeker ve tarçını ekliyoruz soğutuyoruz. Kare şeklinde açtığımız hamurun tam ortasına koyup ilk önce bir tarafını sonra diğer tarafını paralel olarak kapatıyoruz. Ve ay çöreği şekli veriyoruz. Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...