16 Eylül 2010 Perşembe

Sözün Bittiği Yer...

Uzun zamandır yazı yazmıyordum. Toplanma, ev arama, taşınma hazırlıkları vs ile uğraşırken çok boşladım blogumu ama artık yavaş yavaş dönüyorum...

Döner dönmez beni takip edenlerinde bildiği üzere Referanduma değinmeden edemezdim.
Sözün bittiği yerdeyiz gerçekten,
Söyleyecek o kadar çok sözüm varken konuşamama durumu yaşıyorum. Belki bildiğim ama yine de umudumu kesmediğim ülkem insanlarına asla güvenmemem gerektiğini ülkeyi ele geçirmek isteyen örümcek beyinleri gördükçe deliriyorum.

Evet diyenlere saygılıyım falan diyecek değilim. Bu konu ülkemin ele geçirilmesi ise zamanında ingilizlere kucak açanlar ne ise bu gün evet diyenler benim için aynıdır. Ülkeyi işgal edenler içimizdekilerse ve buna sadece din elden gidiyor(bu güne kadar din elden gitti ya), eyvah biz evet demezsek Evren asılmaycak(zamanında anne babaları yaptıkları yüzünden ordudan darbe isterken), Darbe yapacaklar( Darbe yapacak ordu kalmış sanki) vb. gibi saçma nedenleri öne sürenler sadece kendi menfaatleri için ülkeyi ipin ucuna götürdüler. Bu kişilere saygı duymam söz konusu olamaz.

Anlamadıkları şey şu burası İran değil asla İranın başına gelenler Türkiye nin başına gelemez. Bir Türk dünyaya bedeldir bazılarına hayali bir söz gibi gelsede ıspatı tarihtedir. Bizi bir kere öldürürler biz bin defa doğarız. En büyük düşmanımız içimizdedir. Bizi hep vatanımın ekmeğini yiyenler sırtımızdan vurmuştur. Bedelini ödeyeceklerdir...

11 yorum:

  1. Hayır dedim referanduMda.Ama benim hayırım yetmedi.Hata evet diyenlerde değil,evet diyenlere karşı bir siyaset üretemeyenlerde diye düşünüyorum.İğneyi kendine çuvzldızı başkasına CHP'nin başındaki şahısa bak....Kendi oyunu kullanmaktan bile aciz..Böyle bir kişi ile 2011 seçimleri nasıl kazanılır sence?Tamam dürüst insan olabilir,buna itirazım yok...Ama siyasette de dürüstlük yok...Bahçeli dersen,kendi söyleyip kendi dinliyor.....İktidar çok güçlü...
    Allah sonumuzu hayır etsin.....Ülkenin bölünmesi beni korkutan.Askerin yargılanmasına gelince,biraz zor...Zamanında halk %98 oy vermemişmiydi Evren paşaya....O zaman yapılması gereken oydu.Benim yaşadığım yıllardaydı.Ne iktidar ne muhalefet çare bulamamıştı.Zor günlerdi velhasılı...Her gün ölen suçsuz insanların aileleri nerede?Neden sesleri çıkmıyor.....
    Gelecekten yine de bir şeyler ümit etmek istiyorum.Bu ülke sahipsiz değil...

    YanıtlaSil
  2. Canım ağzına sağlık :) Düşüncelerime o kadar güzel tercüme olmuşsun ki.. Umarım sonumuz çocuklarımızın geleceği hayırlı olur çünkü şu an gidişat hiç de iyi değil..

    YanıtlaSil
  3. ben de hayır dıyenlerdenım
    neden HAYIR ı da referandum oncesı yazdım

    artık susuyorum

    ıcımde soylenecek sozler tukenmese de

    heyecanım tukendı...

    bu arada cok ara vermıstın ozledık

    YanıtlaSil
  4. ben de hayır dıyenlerdenım
    neden HAYIR ı da referandum oncesı yazdım

    artık susuyorum

    ıcımde soylenecek sozler tukenmese de

    heyecanım tukendı...

    bu arada cok ara vermıstın ozledık

    YanıtlaSil
  5. Taa İzmir'e gittim oyumu kullandım. İnsanlar gerçeği değilde laf salatalarını duyması ilginç.
    Ama savaşacağız başka Türkiye yok!
    ABD olmamak için, İran olmamak için, velhsıl Türkiye olarak kalmak için savaşacağız.
    Eğer bu adamlara bırakırsak satmadıkları kalmaz.

    YanıtlaSil
  6. BENDE EVET DEDİM NİYR Mİ BU GÜNE KADAR Kİ SAFSATALARDAN BIKTIM ARTIK O GÖZLÜKLERİNİZİ ÇIKARIN DA DÜNYAYA BAKIN KORKAK OLAMYIN MİLLET DE TOPRAKTA DA ELDEN GİMİYOR İRAN DA OLAMAYIZ ABD DE

    YanıtlaSil
  7. Adsız isimsiz yorum yazdığın için cevap vermeme gerek yok bana korkmayın diyip isimsiz yorum yazıyorsun.
    Sorum şu gelecekten nasıl emin olabiliyorsun. Gidişatı görmek istemeyen ve atgözlükleri takmış olan, yarını göremeyen sizlersiniz. Ben AtaTürk ün evladıyım geleceği görmeme ihtimalim yok onun yolunu yol bildim. Ama AtaTürk ü hiçe sayan biri bana akıl veremez. Evet dediysen geleceklerde olacak olanlardan sorumlusun ve kabul ediyorsun. Akıllılık edip isim yazmamışsın ki gelecekte parmakla gösterilerek işte bunun yüzünden denmesin. Korkaklık diz boyu klavyeşörlük sonuna kadar. Tanrı ıslah etsin seni ve senin gibileri ne diyeyim.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili arkadaşım, Türkiye bizim canım ülkemiz, ülkemizi böldürmemek her Türk ün görevi olmalı. Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,referandum da ben de evet dedim,"adsız" arkadaş gibi.ayrıca ismini vermeye gerek görmediği için yazmadığını düşünüyorum yoksa hani korkacak bişey göremiyorum :)herkes kararında özgürdür arkadaşlar, evet diyen de hayır diyen de.Yalnız bişey dikkatimi çekti,neden bu kadar tahammülsüzsünüz ? Sevgiyle...
    NOT:estergonyesil arkadaşım "adsız" arkadaşa cevap vermeyeceğim diyip,cevapları döşemişsin :)) Ayrıca "Tanrı ıslah etsin sizi" demişsin ya.Tanrı falan bilmem ama Rabbim ıslah etsin cümlemizi.

    YanıtlaSil
  10. Bu iş komşudan çay isteyip şeker almaya benzemez. Ülke için olan her kötü şeye elbet tahammülüm yok. Çocuk oyuncağı oldu ülke satılıyor yeniliyor ele geçriliyor.
    Tahammülüm yok asla olmayacak...

    Tanrı kelimesine neden kıl olduğunuzu söyleyeyim çünkü arapça değil Türkçe ben Türk olduğum için kendi dilimde telafuz ediyorum o kadar.

    Ben tahammülü olmayan evet diyenleri kabul etmeyen ilerde olacaklardan sorumlu tuttuğum kişiler olarak görecek biriyim. Kim evet dediyse sorumlu tutuyorum olayım budur. Saygım yok olamaz. Herkes tuttuğu partide özgürdür. Dinini seçmekte serbesttir. Cinsiyetini değiştirmekte serbesttir beni bağlamaz ülkeme göz dikmediği müddetçe...

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...