2 Şubat 2011 Çarşamba

Ben Buldum Etkinlik Tarifleri-9

      Etkinliğime katılan herkese sonsuz teşekkür ediyorum.  Destekleriniz için çok sağolun.


81-)Ana yemek kıvamında börek olmuş Püreli Köfteli Börek tarifi için Benim Lezzetlerim bloğunu ziyaret edebilirsiniz.Katılım için teşekkürler. Fikrine sağlık canım. 




 82-)Kekli Bisküvili İrmik Tatlılı ve Ananaslı Pasta ismi ve resmi zaten belli ediyor ağızlarda oluşacak güzelliği. Tarif için Benim Lezzetlerim bloğunu ziyaret edebilirsiniz. Katılım için teşekkürler. Fikrine sağlık.




83-)Şimdi küçük Mustafa'nın güzel buluşu var sırada. İlerde blog açarsa şaşmam sevgili papatya68'in oğlu. Keşkek mantısı tarifi için Benim Lezzetlerim bloğunu ziyaret edebilirsiniz. Katılım için teşekkür ederim. Fikrine sağlık.




84-) Zerdeli Sütlaç yapmış sevgili Mutfakta 1 İnci bu pratik tarif için bloğunu ziyaret edebilirsiniz. Katılım için teşekkürler. Fikrine Sağlık.




85-) Sütlaç ama bildiğiniz sütlaç değil gerçekten enteresan denemek isterseniz Tubya and Memo 'nun bloğuna bakmanız yeterli. Katılım için teşekkürler. Fikrine sağlık canım.


 86-) Erişte yapımı zor birşeydir. Ama arkadaşımız pratikleştirerek bizler için bir tarif bulmuş. Ebruli Yemek Tarifleri  bloğundan tarife ulaşabilirsiniz. Katılım için çok teşekkür ederim. Fikrine sağlık. 



87-) Sebzeli Mücver tarifi var sırada. Ben mücveri çok seviyorum sizde benim gibi mücver sevenlerdenseniz tarif için Yüksek Topuklar bloğunu ziyaret edebilirsiniz. Katılım için teşekkür ederim. Fikrine sağlık.



88-) Kuru Fasulyeli Mücver tarifi var sırada enteresan olduğu kesin. Sizde denemek isterseniz Lezzetli Somunlar bloğunu ziyaret edebilirsiniz.Katılım için teşekkürler. Fikrine sağlık.



 89-) Lavaş Ekmekli Maydanozlu Pratik Krep tarifi ve daha nice güzel tarif için Sağlıklı Mutfak bloğunu ziyaret edebilirsiniz. Katılım için teşekkür ederim. Fikrine sağlık canım.



90-) Biberli Hellim Peynirli Kalp Tost var sıra da  yemek tarifleri değil daha bir çok güzelliği sitesinde paylaşan Pembe Rehber 'i ziyaret edip bu tarife ulaşablirsiniz.Katılım için teşekkürler. Fikrine sağlık canım.



91-) Peynirli Patlıcanlı Cips tarifi için Pembe Rehber 'in bloğunu gezebilirsiniz. Katılım için teşekkürler. Fikrine sağlık canım.


  



 



5 yorum:

  1. Kestaneli çorba bile gördüm ya bu etkinlik sayesinde :) Ölsem de gam yemem.
    Etkinlik bitmediyse ben de bir tarif yollayayım.
    O kadar ilginç olmasa da tarifi ben buldum sonuçta :)
    http://humeyraninyeri.blogspot.com/2011/02/tavuk-dolma-patates-kzartmas-ve.html

    YanıtlaSil
  2. Bana yazdığınız güzel yorum için çok teşekkür ederim.

    Tazeliğini koruyan aşkınızın eşinizle birlikte ömür boyu sürmesini diliyorum.

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  3. Günaydınlar canım, etkinliğine çok yoğun olduğum için katılamadam ne olur kusura bakma. Son bir aydır İstanbul'da kızımın doğumunda bulunmam ve doğum sonrası telaşlar yüzünden bir türlü olmadı..Ama takip ettim ne güzel tarifgler çıktı ortaya şatım vallahi.. sende bu güzelliği ayarladığın için çok teşekkür ederim. Hep takip ediyorum zaten.. güzel bloğuna sevgiler bırakıyorum..

    YanıtlaSil
  4. Ay hepsi nefis yapan arkadaşlarımın ellerine sağlık senin de emeğine sağlık... sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Ay hepsi nefis yapan arkadaşlarımın ellerine sağlık senin de emeğine sağlık... sevgilerimle...

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...