14 Eylül 2013 Cumartesi

Bodrumdan Kareler




Bodrum yazın içerisinde ikamet edenlerin çok uğrak yeri değildir genelde. Basık ve boğucu gelir. Dün küçük çaplı bir blogger toplantısı için gitmiş sıcaktan bunalmış biri olarak tatile gelenlerin aldığı keyfi alamadığımı söylemeden geçemeyeceğim. Sonbahar ve kış olunca ise tadına doyum olmayacağını söylemezsem büyük haksızlık yapmış olurum.  Bodrum da tatil için eylül ayını tercih etmeniz dinlenmenizi ve bunalmadan daha rahat gezerek sağlayacaktır.


Bu arada bir kaktüs delisi olarak gördüğüm dev kaktüsün resmini çekmeden duramazdım. Bodrumun mimarisinin sevimliliğine diyecek yok.


2 yorum:

  1. Çok hoş :) bende çektim ama henüz yayınlama fırsatı bulamadım :))

    YanıtlaSil
  2. merhabalarrrrrr:)
    diger blogunuza ugradim,,,beni buraya yolladiiiii:)
    sevgiler

    YanıtlaSil

Yorum blogcuyu hep mutlu eder. Beni mutlu ettiğiniz için şimdiden teşekkürler...